Saturday 16 March 2019

Produk simplysiti bagus ke forex


Ermmm berminyak plak OK ultimamente ni entrada aku bnyak sgatt ttg makanan je kan .. (bertapa jaya nye aku mengumpul lemak2 tepu) ok kali ni entry untuk Dicas kecantikan (erksssss gile ke ape dak ni. Bdak laki nk bagi dicas cantik2 ni. X Sesuaii sgat). Hahahhaha Btw bukan la ponta de dicas, apenas nk compartilhar alguma experiência dalam penggunaan produk yang terdapat dlm Malásia Yang harmoni ni. Ok produk yang aku nak história nih ialah produk penjagaan Muke (kulit wajah). OK aku yakin dan pasti bukan kaum hawa sahaja yang menitik beratkan penjagaan kulit muke tapiiii kaum adam trocadilho sekarang ni sudah maju dalam hal ni. Siap ade cucuk VIT C kottt. Betapa supe dupe Extra nye mereka2 ni. Tapi bagi aku ok je .. como longo untuk kesihatan dan penampilan diri kite ape salahnye kannn (jgan sampai memudaratkan diri sudah laaaaaa. n lagi satu biarlah ianyan halal dizer NO para BOTOX) muahahahhaha..konfem ade retiss yang sentap nih. Ok ape yang aku nak parte kan ni base minha própria experiência ok, ok aku yakin semua orang pernah, atau sedang, atau masih, menggunakan pencuci muka. Betul tak. (Sambil buat muke serius..mcm muke Org MLM nk meyakinkan bakal2 mlm tu) .. certeza aku x disukai oleh MLM2 tripulação, huhuhu sory. Jarang kite jumpe orangang yang tak menggunakan produtos asas ni. Aku boleh klasifikasikan purificadores ni sebagai produk asas la, Umpama Sabun. Mcm tak lengkap kalau kite mandi, tanpa, menggunakan, produk2, asas, ni. Melainkan, orang, yang, bangun, lambat, masa, hari, bekerja, sumpah, aku tak, pernah buat, betul ni, huhuhu. Jum aku história, skrang ni aku gune kan limpador ini untuk mokerr aku: - dulu Skinz, skrang Simplesmente CT. Ok aku tukar dari Skinz ke S. CT sebab rmai sgat testemunho yang kata bagus, bukan dari kaum hawa je tak kurang juez dari kaum2 adam. Então por que não aku tente kan3. Sebelum tuuuuu, aku história skit kulit aku mmg jenis oleoso, lagi2 dekat T área (hidung dan dahi lerrr) assim sudah menjadi kewajian aku untuk mencari resolusi bagi masaalah ni. OK mase gune produk Skinz ni, do limpador --gt Toner --gt Moisturizer (3 passo yg betul untuk menmpak kesan produk) takde masaalah, cume kadar pengurangan minyak di kulit tu amat la sedikit..tapi melhor la dari sebelum tu. Então, quase 2 meses aku setia bermadu kasih dengan Skinz. Tapi setelah Imã mostrando testemunha simplesmente Simulação de choque Clash dengan Skinz. Dan bermadu kasih pula dengannnnnnnnnn: - Simplesmente siti. Berbelas ringgit je cada. OK aku gune carvão punye (sbb nk reduzir minyak kann) morrer para fazer branqueamento. Tapiii takperlu la kot. Ok, keberkesanan produk ini terhadap aku sgattt memberangsangkan, Contoh dulu sebelum tidur mmg aku akan cuci muke then tonner..tapi esok pagi nye kulit muke ainda berminyak, puihh sgatt kan. Ok sejak aku gune Simplesmente minyak dimuka berkurang (BUKAN TAKDA LANGSUNG) btw minyak di muka jua harusss. Sbb ianya menlong melambatkan penuaan di muka OK. (Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa) SO kepada kulit yang kurang sensitivo tapi berminyak gile boley la tentativa, bukan ape nnti kulit sensitip tu pegi cuba ade effect tak spatutnya. Haaa kan dah satu hal Jenuh nak naik turk mahkamah dank aku, almaklum la sekarang ni semua nak ver u no tribunal (puihh sekali lagi). Itula sedicit sebanyak yang dapat aku kongikan, mudah2an dapt la tolong korang yang selva separação de gile (guling2 atas katil, hentak2 kepala kat stering kerete amp etc) mencari product yang berksan untuk reduce minyak di muka. Huhuhu ok la smpai sini je entrada kali ni. BYe2 Untung la korang yang Kulit sihat salam kenal. - Isra Ismail Faceblogisra Informação menarik mengenai produk simplysiti, aku pon guna produk simplysiti setiap kali menulis entrada d blog, aku alvo nak menceriakan dan mencuit hati sesiapa saja yang membaca. Jadi nak ajak kau usha blogue aku untuk mengetahui kritikan dan pendapat terhadap penulisan aku. Ser meu seguidor é um bônus extra para mim (se n só se u encontrar meu blog interessante) D kalau sudi como página lah faceblogisra kat fb. Vídeo do nak tengok ada kat youtube. Taip je faceblogisra eh stakat stgh bulan guna ni mmg sgt berksan ke simplysiti ni. Nak beli jugak tapik utk pompuan guna yg charcoal jugak ke mmg minyak kat muka dah tak boleh nak buat goreng ikan bilis lah eh skang huhuHelo kamu. Hari ni saja nak revisão pasal skincare dermagic dari simplysiti. Kalau dikirakan dari entrada lepas yang aku cakap aku baru nak cuba, cuba, produk ni tu, kira, dah, hampir, tiga, bulan, jugak, lak, aku, guna, kan. Dah sepanjang tiga bulan ni aku dah beli pencuci muka dan tonner untuk kali kedua dah. Você é um punk muçulmano sebab pencuci muka tertinggal kat rumah tempo aku pegi unibesiti haritu. E sekarang dua dua pencuci muka pun masih ada lagi. Kira agak berbaloi baloi lah jugak kan kalau ikutkan dengan harga dia boleh tahan selama itu. Affordable lah juga untuk estudante macam aku ni ha. Ele Ele. Aku ni idok lah pakai definir lengkap dermagic tu pun. Apenas beli pencuci muka, tonner, creme hidratante, sérum dengan bb creme dia saja. Kira boleh tahan lengkap jugak lah kan. Eye creme dengan máscara aku tak tentar trocadilho. Bukan aku tak try, creme para os olhos yang Safi Balqis punya dulu pun tak habis lagos pun pakai sampai sekarang. Mask pulak memang aku baca revisão dari blogger ramai yang cakap bagus. Tapi ada hati lagi nak tentar buat masa ni. Mungkin sebab duk syok tempek máscara putih telur kat muka tiap minggu. Geram dengan whiteheads kat muka ni ha. Banyak kemahen Selama tiga bulan ni alhamdulillah aku dapat consistantkan diri untuk pakai duas vezes por dia. Pagi sebelum pergi kelas dan petang lepas balik kelas. Tapi adalah hari yang terskip jugak letak tonner hidratante dan lain lain tu sebab faktor mim-alip-las (malas). Ele Ele. Tapi cuci muka tu memang wajiba dua kali sehari. Kalau tak cuci rasa macam muk ni kena simbah dengan minyak sekilo je. Memang tak selesa. Haa yang ni yang wajib aku pakai waktu siang. Pencuci muka. Tonner. Hidratante. Dengan BB Cream. Creme para os olhos aku pakai sebelum letak hidratante. Nak pakai creme para os olhos punk korang kena pakai dengan cara betul okey. Kalau salah pakai mata coreano akan sembab dan tak cun. Tempo tu mula lah korang akan salah kan olho crema korang sebab tak função bem. Padahal korang yang salah cara pakai. Ele Ele. Korang boleh google cara pakai yang betul sebab kulit bahia mata sangat nipis sebab ada kelenjar lemak yang sikit em comparação com bahagian lain tau. Yang malam punya tak banyak beza pun dengan yang siang. Cuma tambah soro saja sebelum pakai hidratante. Dan biasanya malam-malam kalau aku keluar baru aku pakai jugak BB creme. Clique aqui para cancelar a resposta. Biasanya aku tak pakai lah BB creme sebab anak dara kan tak elok keluar malam. Duk diam-diam sudah dalam bilik. Khonnnn. Gitew Huhu. Dan olho creme pada sebelah malam aku akan pakai sebelum soro. Sim. Entrada sebelum ni aku duk cakap yang untuk kulit jenis berminyak macam aku ni tak perlukan hidratante kan sebab hidratante ni akan buatkan muka berminyak jadi berminyak kan duplo. Desculpe garotas aku pun dapat entrada yang salah. Memang ramai yang cakap moisturizer para perlu untuk muka berminyak. Yang sebetulnya selepas digoogle dan google lagi, moisturizer ni sangat penting hokeyh. Biar lak kulit korang jenis macam mana trocadilho, penting untuk korang aplicar hidratante. Kenapa Sila baca sini. Okey. Sekarang moh aku nak revisão kan serba sikit lepas tiga bulano aku guna dermagic ni. Syukur lepas tiga bulano guna produk ni takde apa-apa perubahan yang tak elok dekat muka. Semuanya elok elok saja. Jerawat pun tempo-tempo período je lah kalau nak ada trocadilho. Tu pun jerawat comel-comel saja. Idok lah jerawat batu seketul. Seingat aku sepanjang de tiga bulan ni, memang takde pun lah jerawat batu. Alhamdulillah. Cuma yang jadi teruknya tuan punya badan ni ha pantang tengok jerawat comel-comel mula nak de picit picit nya último-último tinggal kesan parut dua tiga minggu buat peneman. Tempo seu memang takde yang lain lagi dah selain REDHO saja. Cih Bila sentou muka pun dah tak menggerutu sangat dah macam sebelum ni. Kira ada lah especialmente para kat atas pipi, kat hidung, tepi tepi mulut dan kat dagu sebab whiteheads banyak ngat. Tapi banyak kurang lah dari yang sebelum ni. Tapi ainda ada tau. Sebab tu tiap minggu gagahkan diri jugak tempek máscara telur tu. Biar bau hanyir, biar leceh, asal dapat, tanggalkan, whiteheads, dengan, sangat, berpuashati. Pernah aku tentar máscara Daiso yang arang hitam legam tu. Punya semangat aku beli online tau sebab takda Daiso kat Alor Setaq ni ha. Harga memang depa marcação kaw kaw lah. Bayar duit post lagi. Whiteheads punya pasal sanggup aku beli mahal tak mahal trocadilho. Nak tanggal dah hazab nak mamp. Sampai merah merah muka ni. Nangis nangis aku dibueknya. Último último habuk pun takde. Hampeh betui. Eh apasal boleh masuk citer máscara Daiso lak ni. Huhu. Hidratante dia aku rasa ok jugak cuma kalau terover letak akan nampakkan muka aku giler berminyak lepas tu. Confirmar. Então kalau nak letak kena certifique-se letak sikit sikit saja lah sebab kulit muka aku memang jenis yang agak oleoso pon. BB creme creme de diafragma creme de frango Safi Balqis. Setakat ni aku pernah tentar dua marca BB creme ni je. Huhu. Então BB creme lain memang aku tak tau. Tapi yang pasti lepas pakai BB creme memang aku akan cuci muka dua kali untuk pastikan segala yang kita aplicar kat muka tu betul betul cuci. Tapi bila sapu tonner almofada de algodão guna, ainda boleh nampak kesan coklat kat algodão pad tu. Ada jugak aku tente pakai BB creme Safi Balqis dan cuci guna pencuci dan tonner yang sama, tapi takde lah lekat gitu pun kat almofada de algodão. Então solução nya memang aku kena pakai removedor de maquiagem tangt BB creme ni. Até agora aku rasa ok lah dengan kulit aku dan insyaAllah akan teruskan sampai bosan nanti. Ele Ele. Pape pun ni hanya, berksarkan, pengalaman, yang, dapat, aku, rasa, guna, produk ni. Lain orang lain kesannya. Portanto, tak payah lah nak komen marah marah aku pun kot ye trocadilho kesan kat korang lain dari apa yang aku tulis kat sini. Chill lah. Assalamualaikum p / s. Cuti 2 bulan. Apa nak buat ek hmmSIMPLYSITI simples. Assalamualaikum. Cam lama jer x atualizar .. huhu .. salam jumaat penuh berkat semua. Realmente aku tengah preso plano de aula wat e aku pun carah serabut dados dengan SPSS ni .. por isso precisa fazer uma pausa. Pacu laju-laju, lari jauh-jauh. Bukan lari kemana pun .. depan laptop gak peginya. Hari ni aku nak revisão produto SimplySiti. Aku pakai SimplySiti punya básica compõem ni dah dalam dari sebelum raya hari tu e meu housemates pun da tentar jugak produk SimplySiti ni dan diorang pun ok dengan produk ni. Sekadar berkongsi. Aku ni muito simples orangnya, kengkadang keluar bedak pun tak pakai..tapi talvez aku ni rajin membeli kot .. ni o produto yang aku pakai dari SimplySiti. Mascara, creme de BB, removedor de maquiagem e creme de BB de toner New Age aku pakai BB Creme nova idade ni sebab aku tak fundação suka pakai..susah nak fundação cuci e aku rasa pesado sangat kalau pakai fundação. BB Cream não é bolehla wat tutup-tutup isso kat wajah tu. Kulit muka aku xadala impecável, tapi terjaga jugakla sikit-sikit .. uma coisa yang melhor pasal produk SimplySiti ni, aku tak peru nak cuci bagai nak rak..mudah bawa solat .. kalau mascara dia slalunya aku cuci dengan ar dan pencuci muka je Dah hilang .. um nak selamat pakaila ketika anda sedang ABC. Design de sngt inteligente dia..suka. Determinado orang kata toner tak penting .. sim, dulu pun aku cakap camtula..tapi sejak da dewasa ni aku rasa toner agak penting untuk kulit. Nova Era SimplySiti toner ni memang bagus da terbaik .. raso nyaman je bila aplicar kat muka..toner ni bertujuan untuk mebuang sel-sel kulit matiz dan habuk yang masih tertinggal pada kulit mesmo dah cucui muka. Ada colágeno lagos tau untuk wat kulit nampak anjal gite dan membantu untuk minimizar o tamanho dos poros. Último sekali aku nak compartilhar pasal removedor de maquiagem dia pulak..dah make-up sakan mestila kena buang balik supaya jerawat tak jatuh cinta dengan make-up cantik kita yang tak tanggal-tanggal tu..make-up removedor ni boleh guna kt ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Aipo, kobis putih, hyunmi, tomate, pak-choy, cenoura dan brokoli. SimplySiti Removedor de maquiagem ok, itu je yang aku nak kongsi betapa aku suka produk SimplySiti ni. tak berbayar pun aku sanggup je promove sebab produk dia memang MELHOR P / S: cuba tengok site SimplySiti .. ada tawaran hebat untuk anda semua

No comments:

Post a Comment